tirsdag den 10. august 2010

Copenhagen Fashion Week

har jeg, efter foruroligende mange klager fra alle mine faste læsere (to-stykker + min kæreste), besluttet mig for at påbegynde noget seriøs blogging!

Som bekendt står CPH FW SS2011 for døren. Som en såkaldt insider indenfor branchen, vil jeg holde jer opdateret med mere eller mindre underfundige billeder, (taget med min utroligt lækre, splinter-nye Samsung Galaxy S, mit p.t. kæreste eje) og spidsfindige kommentare under hele modeugen! Naturligvis med udgangspunkt i mit eget lille fashion-univers.

Det er nu ikke kun modeugen der byder på spændende projekter:

Her er billeder fra en test jeg lavede forleden med fotografen Søren der ses her på billedet til højre. Super cool fyr! Næste test er med Niklas Højlund - det ser jeg også frem til - det fede ved tests er at man kan lave noget ud over det sædvanlige!

I går lavede jeg (yderst) kommercielle billeder for Friis - og hele dagen i dag stod i Adidas' tegn; et utroligt sjovt shoot, hvor vi hyggede os hele dagen. Fra 8.30 ved make-uppen til 19.30 hvor jeg (mindre forfrossen, men mere forgyldt) cyklede hjem, efter en hel skøn dag i solskin, vandpjask og ikke mindst i Adidas outfit!

Af samme grund må Copenhagen Fashion Week vente en ekstra dag på mig, for i morgen er der endnu en Adidas dag, dvs. Danmaks Designskole må klare sig uden mig, og jeg har fået flyttet rundt på nogle fittings.
Selvom det er et større puslespil for Anna, Bente og Maj-Britt inde på Scoop - lader det til at gå op i sidste ende.

- Nøj hvor ser jeg frem til en for lækker uge, også gerne med nogle for lækre fester!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar