onsdag den 11. august 2010

En regnfuld adidag..

Som skrevet igår stod også denne dag Adidas' tegn: Dagen i dag var dog knap så solskinsfuld som igår...

Da jeg kom hjem, efter ni timers Adidas shoot og en gang Anna Hoffmann +1 på gæstelisten til Adidas' event i morgen aften, havde jeg modtaget et brev...

Brevet indeholder flyers og er fra Ida Burchadi, som er formand i DaMo der står for DanskeModeller.
En forening jeg er medstifter af....
DaMo har fået rigtig meget medieomtale her til modeugen. I dag var vi i update: Forside - dr.dk/NETTV/Update, og go' aften Danmark. Fredag vil I kunne finde DaMo i Politiken, Jyllandsposten, og kunne høre om os på Nova fm og på p3.
(Tjek www.danskemodeller.dk)

Jeg skal møde til showstart i morgen tidlig kl. 06.30, men før jeg går i seng, må jeg liiiige lægge nogle billeder ind, fra vores nice location i dag; et galleri i stilet fabriks-vintage look:


Apropos galleri, jeg mødte Kirsten, (stylist og kunstintresseret) medvirkende i Danske Hollywood fruer, i dag. Hun komplimenterede mine sko og spurgte om vi skulle Arbejde under Modeugen - og det skulle vi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar