søndag den 15. august 2010

On the catwalk!

Torsdag d. 12. var første dag i min modeuge!
Jeg stod op kl halv seks, gik i bad og ledte efter mine nøgler i en halv time, hvorefter jeg opgav og begav mig afsted til Forum mod TEKO - Design og business academy´s show.
Showstart var kl. 11.00. med småt fordi tider åbenbart er noget man ser stort på i modebranchen.. Men hvad, jeg kom selv en halv time for sent....





Mit første outfit var denne store sorte frakke, og som designeren selv sagde:
"Ja, den er nok ikke så god i regnvejr"
Woop, Det var nok ikke den man skulle have på under Dette års fashion week!!

Her er mit andet outfit, utrolig lækker laaang kjole. Jeg går i bare tæer, hvilket var utroligt dejligt eftersom jeg har fået min første arbejdsskade som model! På Adidas shootet dagen før skulle jeg (længe) stå og vippe, hvilket resulterede i at der gik noget løs i min fod! Derfor var jeg bange for at vrikke om i de høje hæle og at skulle gå med bare tæer var super fedt. :)


Mit tredje og sidste outfit var denne skønne, skønne kjole, der desværre havde lidt overlast under en masse make-up-grej, og derfor ikke stod helt så meget op som designeren gerne ville have. Jeg synes nu det er en ganske skøn kjole alligevel!

Efter TEKO havde jeg en time før jeg skulle møde til fitting hos Munthe plus Simonsen.
Som I kan se på billedet af Thula i den store hvide jakke højere oppe, var make-uppen rimelig vanvittig. Ekspidienten i sportmaster kiggede da også noget, da jeg gik ind for at købe sportstape, så min fod kunne klare resten af dagen og natten i høje hæle...
Udover sportstape gik jeg en tur i Edith og Ella hvor jeg købte en jakke, en fin kjole og en lækker lækker taske:






Efter fitting hos Munthe plus Simonsen,
spiste jeg på 42 Raw... 



























Her er et billede oppe fra vinduet hvor vi blev fittet, hvor man kan se dem rulle catwalken ud

Showet foregik udendørs, og vi begyndte at blive lidt nervøse for hvordan det hele skulle gå, efter at vores gangprøve foregik med paraplyer!
Klokken blev syv, den blev vist også halv otte før vi gik igang, regnen styrtede ned, livebandet spillede for fuld musik og trods det dårlige vejr, gik showet forrygende!

Her er mine tre outfits for Munthe plus Simonsen, kjolen til venstre fik lige otte cm. ekstra - det hvide lag, efter jeg havde prøvet fitting første gang. Som I kan se på billedet var udtrykket ikke helt det normale catwalk-look, men mere vildt og glad. Vi skulle også gå og svinge med hofterne.
Som I kan se er catwalken græs der er blevet rullet ud, pga. regnen og hælene blev der derfor utrolig ujævnt, og der var glat. Det lykkedes dog for os alle sammen at forblive oprejst, selvom flere af os var lige ved at skvatte! :p

Efter Munthe plus Simonsen mødtes jeg med Frederik Ingvorsen, der havde gået David Andersen inde på Royal Copenhagen, og sammen med nogle andre fra det show tog vi i byen.



Vi startede på pumpehuset hvor Adidas og Soundvenue holdt fashion week fest! Det var mega fedt, og med de blå armbånd fik vi da også en del gratis drinks!
Billedet her blev taget da Frederik og jeg blev interviewet til soundvenue, og ligger på soundveneu.dk...

Derefter tog vi på TS-Bar hvor Unique holdt fest, vi mødtes med Mikkel Radicke, Julie Wester og nogle andre, og tog videre til Dior hvor Vivian kendte arrangørerne. Der var desværre én fra vores gruppe de ikke ville lukke ind, og jeg nåede således kun at være til Dior fest i ti minutter... Der var folk forresten helt vilde med min bowler jeg købte tidligere i Monki ;)
Vi sluttede aftenen af hos Scoop, og efter en utrolig skøn dag og aften, sov jeg lige fire timer, inden næste job....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar