mandag den 16. august 2010

Tredje dag i modeugen startede jeg atter uden for catwalken, hvor vi skød til Adidas, billedet herover er af DJ JV! Der også agerede model sammen med mig og nogle andre, under de forskellige shoots. Torsdag var vi ude på Nørrebro, hvor vi brugte det meste af tiden på at spise mad, spille basket ball og ja - chille, og så tage et par billeder ind i mellem...

Derefter tog jeg til Forum, hvor jeg skulle have lagt make-up, sat hår og dresses til Wackerhaus' show. De andre var gået igang et par timer tidligere, men jeg fik lov til at komme kl. 17 pga. mit shoot...

Temaet for Wackerhaus var hård ninja,
hvilket tydeligt ses på de kastestjerner vi havde i håret og på vores sko!


De to outfits for Wackerhaus var begge overdrevet lækre!

Trods det hårde look, er tøjet blødt og lækkert at have på. Noget der også indikerer danske designere er at tøjet, udover at se godt ud er behageligt at have på, er brugbart - det skinner tydeligt igennem i Wackerhaus' design.

En tilfred Wackerhaus efter endt show!

Efter showet var jeg så heldig at jeg blev tilbudt billetter til Evana Helsinki af Leela, Vi Unges modejournalist. Jeg takkede pænt nej, da min kæreste Anders og jeg skulle til blogger event hos Vans. En event Virgil jeg har lært at kende gennem Adidas shootsene står for.


V havde sørget for at Adam Tensta spillede på TS-bar, hvor JV (billede øverst) varmede op. Udover gratis øl, var der en mega fed stemning på TS-bar, og Adam Tensta fyrede den af! Vi mødtes med Frederik Ingvorsen og Julie Wester og en af deres veninder og vi tog videre på Jazzhouse hvor POP og 1st Option Models holdt fest.
Der var mange mennesker og god stemning på Jazzhouse, og en rigtig lækker detalje var manniquin dukkerne der stod rundt omkring. Imellem manniquin dukkerne stod der nemlig ægte modeller og posede stift. Det så mega syret ud og var en utrolig lækker Detalje!


- End of the day!


2 kommentarer: