tirsdag den 5. juli 2011

og der blogges :)

Der er ikke sket så meget herinde på det sidste, men da jeg forleden skulle til casting på modeugen, kom jeg i tanker om min blog, så nu sker der lidt igen herinde på bloggen :)

Inden for den sidste måned har jeg været i Barcelona tre gange, hvor jeg har fået et bureau der hedder Berta Models, det er relativt nyopstartet og på trods af at hjemmesiden ikke er oppe at køre endnu har de en masse gode kunder.

Jeg var dernede første gang fordi jeg fik et job for noget frisørsalon, hvor vi skød i Barcelona Studios. Samme dag gik jeg til en casting for Bershka jeg fik jobbet to dage efter.

Bershka, foto: Sergi

Jeg får altid alle frisørjobs, de elsker mit hår :P
Jeg kom rigtig godt ud af det med fotografen Sergi Jasanada og det var da også ham der bookede mig en uges tid efter til et shoot, der også blev lavet i Studio Barcelona.
Der sad vi en cabriolet fire modeller udenfor studiet og dansede og hørte høj musik mens vi blev skudt, det var super fedt.

Jeg havde min mormor og Marta og Ester med til Barcelona denne gang, mit job var om fredagen og så skulle vi touriste-rundt hele weekenden og hjem mandag aften.


Berta fik dog lige presset en casting ind, så jeg tog til Barcelona Studius for 3. gang, hvor jeg mødte crewet fra dagen før. Jeg fik jobbet og måtte udskyde min hjemrejse en enkelt dag så jeg kunne være med til at gå show for Desigual.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar